Endless CINTA

LOVE is universal, How we spread the LOVE? The Answer is here...

Tuesday, March 14, 2017

Teknik Jimak Melayu


Faraj dan seks

Apabila perkara utama tentang seks dibicarakan, rasa ghairah dan berahi akan mula terasa dan bangkit. Cairan faraj yang keluar sudah cukup untuk batang zakar dimasukkan. Gunakan jari untuk sapukan cairan faraj di kedua-dua belah bibir faraj. Ini untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang kering mudah melecet apabila gerakan tusukan masuk dan tarikan keluar zakar dilakukan.

Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan perlahan-lahan. Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Suami perlu bertanya samada kemasukan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukurlilit batang zakar.

Apabila batang zakar dirasakan sudah masuk setengah, suami perlu berhenti seketika dan bertanya samada sebarang ketidakselesaan. Pada masa ini minta izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan tusukan masuk umpama isteri itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama isteri masih dara.


Untuk tekanan batang zakar ke dasar faraj isteri, tekan kepala zakar ke pintu rahimnya. Cium dan cumbulah bersama sepuas-puasnya dan kemudian pandanglah mata masing-masing dan pada masa yang sama tekan batang zakar sedalamnya. Isteri perlulah sambut dengan mengangkatkan sedikit pinggul agar ia boleh sama merasa kesedapannya. Kekalkan hubungan mata sepanjang hubungan seks sehinggalah mencapai kemuncak klimaks.

Mulakan dayungan apabila bersedia. Adakala, terutama isteri yang telah lama tidak dijimak, akan klimaks dan puas akibat berahi yang lama dan rasa kesedapan batang zakar menusuk masuk ke dalam farajnya. Suami perlu tunggu sehingga klimaksnya reda. Dayung perlahan-lahan pada awalnya dan lajukan dayungan mengikut naluri dan nikmat. Pelbagaikan tempo tusukan masuk dan keluar batang zakar. Sebagai contoh sepuluh kali secara tempo laju dan lima kali tempo perlahan atau pun lima kali laju dan sepuluh kali perlahan. Cuba pelbagaikan.

Cara yang paling nikmat adalah dengan menekan ke dalam batang zakar dalam faraj secara laju dan kemudian menarik keluar batang zakar secara perlahan. Lakukan sebanyak sepuluh kali. Paling nikmat yang dirasai oleh faraj ialah semasa klimaks atau orgasme bersama suami.

Oleh kerana klimaks wanita adalah sukar dijangka, sediakan mata ukuran yang akan dinyatakan olehnya tentang nikmat atau kesedapan beliau. Mata satu adalah nilai sedap seks baru bermula dayungan. Apabila nikmat semakin bertambah, isteri perlu nyatakan nilaian kepada dua, kemudian nilaian semakin meningkat. Yang paling tinggi adalah sepuluh iaitu wanita klimaks atau orgasme. Pihak suami, apabila nilaian mencapai lapan atau sembilan apabila isteri yang sedang menikmati nikmat batang zakar masuk dan keluar di dalaam farajnya haruslah mengawal air mani dan bersedia untuk pancutkan air mani apabila isteri klimak. Nikmat faraj akan lebih terasa apabila orgasme bersama.

Mengenali alat kelamin isteri adalah wajib bagi suami. Bukan kerana ianya untuk memenuhi keperluan seks semata-mata. Memang agak sukar memulakan hubungan seks dengan pasangan yang belum pernah melakukan seks.


0 comments:

Post a Comment

© Endless CINTA, AllRightsReserved.

Edited by Blogger Mengiring