Endless CINTA

LOVE is universal, How we spread the LOVE? The Answer is here...

Tuesday, December 16, 2014

Cara mudah merangsang wanita



Kali ini aku ingin kongsikan 4 jenis rangsangan yang disukai oleh golongan wanita. Ia dapat meningkatkan rasa ghairah dan rangsangan seksual dengan cepat. Rangsangan seksual yang baik dapat memberi kenikmatan yang berganda kepada kaum wanita. Sememangnya kaum wanita sangat menanti-nantikan saat ini, Saat dimana pasangan lelakinya dapat memberi kepuasan maksimum ketika melakukan hubungan seks.

1 – Mengigit leher
Kawasan dibawah telinga sehingga ke tulang belikat leher merupakan kawasan rangsangan yang amat sensetif terhadap sentuhan. Di kawasan ini terdapat ribuan urat saraf yang cepat bertindak balas terhadap respon rangsangan yang dilakukan. Cara terbaik merangsang di kawasan ini adalah dengan memulakan rangsangan dengan mengunakan lidah dari atas ke bawah dan ianya perlulah dilakukan secara perlahan-lahan dan semakin agresif dengan mengigit manja di bahagian leher.

2 -  Menyentuh klitoris
Klitoris atau nama lainnya ialah biji kelentit sering disebut sebagai mini penis. Sememangnya ia berfungsi untuk menerima rangsangan seksual dengan cepat. Sebahagian wanita dapat mencapai orgasme hanya dengan sentuhan di bahagian klitoris mereka. Oleh itu, sebelum melakukan hubungan seksual, berilah rangsangan yang cukup di bahagian tersebut. Caranya adalah mengosok-gosok atau membelai dengan jari atau zakar atau juga dengan cara menjilat bagi memberi lebih rangsangan.

3 – Bercium saat penetrasi
Wanita amat menyukai suasana romantik ketika bercinta. Salah satu caranya adalah dengan melakukan ciuman secara berulang kali. Bercium adalah satu bentuk intimacy atau keintiman yang sangat disukai oleh wanita. Lakukan foreplay ini agar suasana romantik dapat diwujudkan ketika saat anda melakukan hubungan cinta bersama kekasih.

4 – menjadi lebih agresif

Wanita sememangnya menyukai lelaki agreasif ketika melakukan hubungan seksual. “agresif” yang dimaksudkan adalah melakukan kejutan dan gerakan yang agak ganas bagi memberi lebih kenikmatan ketika hubungan seksual sedang dilakukan. Ketika berhubungan jangan ragu untuk membuat gerakan yang menunjukkan keagresifan anda untuk memperlihatkan betapa anda sangat menikmati hubungan tersebut.

Keempat-empat langkah ini adalah cara mudah untuk merangsang wanita ketika di ranjang. Wanita boleh mencapai tahap orgasme dengan cepat sekiranya pasangan lelakinya memainkan peranan dan dapat mengamalkan tips ini ketika bersama.

0 comments:

Post a Comment

© Endless CINTA, AllRightsReserved.

Edited by Blogger Mengiring